Bij Danswinkel.nl doen wij altijd ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat sommige producten wat langer op zich laten wachten, of dat er producten niet meer leverbaar zijn. Dit komt doordat wij werken met verschillende leveranciers, in verschillende landen. Helaas worden wij niet altijd op de hoogte gesteld van veranderingen of vertragingen in hun assortiment. Er kan in dit geval een misverstand ontstaan, waardoor klanten geneigd zijn om een negatieve review over ons op internet zetten. Wij vinden dit erg jammer omdat dit in de meeste gevallen eenzijdige verhalen zijn, en ons de kans wordt ontnomen om het probleem op een goede manier af te handelen voordat de review online gaat.
Wij willen u daarom vragen om contact met ons op te nemen voordat u een negatieve review over ons schrijft. Wanneer een product niet meer leverbaar is, zullen we u in de meeste gevallen een vervangend product aanbieden. Wij staan altijd open voor uw feedback en uw wensen, en zorgen dat u niet met lege handen komt te staan. Mocht u alsnog uw bestelling willen annuleren, dan kan dit bij ons op elk moment. Uw geld wordt dan gewoon teruggeboekt, en u zit niet vast aan een cadeaubon. We helpen u dan graag een andere keer op onze website, of in onze winkels.
De meeste problemen die worden geuit in reviews zijn gemakkelijk op te lossen wanneer er contact met ons opgenomen wordt. In alle gevallen zorgen wij dat we er uit komen met onze klanten, en dat een eventueel probleem naar tevredenheid wordt opgelost. Uit ervaring weten we dat klanten helaas geneigd zijn om eerder een slechte review te schrijven als ze ontevreden zijn, dan een positieve review wanneer ze blij zijn met de service. Wij willen u daarom vragen om als u tevreden bent met de service of aankoop, vooral een review te plaatsen.